Dag 2 Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Robin en Linda - WaarBenJij.nu Dag 2 Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Robin en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 2 Cape Town

Blijf op de hoogte en volg Robin en Linda

01 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanochtend langzaam aan opgestart, maar om 9 uur zaten we dan echt aan het ontbijt. Uitgebreid ontbijt met heel veel keuze en een uitzicht op de Tafelberg en Lions Head was onze bestemming al snel gevonden.

Het weer was prachtig, weinig wolken, dus een mooie dag om naar de Tafelberg te gaan. Bij het verlaten van de hotelparking leek er geen verkeer aan de komen, maar de auto's bleken natuurlijk van rechts te komen ipv links, met een verhoogde hartslag konden we het terrein verlaten. Via de mooie stranden aan de Atlantische oceaan zijn we langs en door de weg werkzaamheden toch op onze bestemming weten te komen. Met veel moeite hebben we een leeg parkeerplekje kunnen vinden, daarna mochten we aansluiten in een zeer lange rij (ruim 1.5 uur) om bij de kabelbaan te komen. Met enige stemmingswisselingen konden we dan toch met de gondel naar boven. Het uitzicht was prachtig. Zeker omdat het prachtig weer was, waardoor de lucht helder was en het zicht grandioos. Na een korte lunch en een korte wandeling op de top zijn beneden gegaan.
Het was pas half 4, dus we besloten nog richting het noorden van Kaapstad te rijden. Al snel raakte we in een file die iets weg had van een drukke avond spits, dus besloten we rechtsomkeert terug naar ons hotel te gaan. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel.
Op naar dag van morgen, Robbeneiland.

• 02 Oktober 2015 - 12:23

Els Veraart:

Heel leuk dat jullie een reisverslag maken. Zo kunnen wij ook een beetje meereizen door Zuid Afrika en genieten van al het moois wat jullie zien en meemaken. Geniet ervan!!