Dag 1 de vlucht naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robin en Linda - WaarBenJij.nu Dag 1 de vlucht naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robin en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 1 de vlucht naar Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Robin en Linda

23 April 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag vertrekken we om 8 uur richting Schiphol. De ouders van Linda brengen ons naar Schiphol. Ons vliegtuig vertrekt om 12.50 richting Seattle waar we na ongeveer 10,5 uur vliegen overstappen naar Las Vegas.
De vlucht naar Las Vegas duurde ongeveer 2 uur. We zijn rond 19 uur geland waar na we de auto op gingen zoeken bij de autoverhuur om daarna door te rijden naar het Flamingo hotel midden op de strip. Dit hotel is het oudste hotel van Vegas. We zullen 3 nachten blijven in Vegas. De auto is een Jeep geworden.

De strip was overweldigend, niet te bevatten als je dit niet in het echt gezien hebt. Na het inchecken werden we naar een schitterende kamer gestuurd, geen straf om hier 3 nachten te blijven. Linda had nog nooit casino's gezien in Amerika. Nou, hier kan ze der hart ophalen. Na het inspecteren van de kamer zijn we het hotel gaan verkennen. Net buiten het hotel hebben we de eerste hamburger gegeten. Inmiddels zijn we 24 uur op touw, dus de luikjes beginnen al behoorlijk zwaar te worden. We zijn daarom maar om 22.00 uur naar bed gegaan. Het tijdsverschil met Nederland is hier 9 uur. Morgen weer optijd op om al dat moois te verkennen en te ontdekken.

• 24 April 2016 - 19:16

Els:

Laat het grote genieten maar beginnen nu. Heel veel plezier samen.

• 25 April 2016 - 16:11

Monique:

Dat klinkt alvast goed! Het wordt vast weer een onvergetelijke reis. We gaan het mee-beleven!
    ENJOY